archer@safe.no

UKE 5 info

Skulle så skrive dette i starten av denne uken, men legen gav meg totalt arbeidsforbud også kalt sykemelding, så jeg har ikke vært aktiv denne uken. Dessverre vet jeg ikke heller når jeg får starte opp igjen og det betyr at Raymond er alene om å drifte klubbkontoret. Jeg kan besvare en del tlf., men «tyngre» saker må tas opp med Raymond.

Forrige uke hadde vi mnd. møte med bedriften og selv om vi har noen «gamle» saker på agendaen, minker det. Bedriften har lagt seg i selen for å kunne løse de sakene som er utestående.
Jeg vet at noen av dere har spørsmål som ennå ikke er besvart, men dette kommer av at vi venter på avklaring fra andre instanser, som f.eks. arbeidsretten.

SAFE i Archer er meget fornøyd med at samarbeidet innad i bedriften fungerer godt. Vi snakker godt med Industri og Energi i Archer, vernetjenesten og bedriften. En av de mest gledelige tingene, er at lønnsavdelingen fikk luftet sine utfordringer med bedriften og ble langt på vei hørt.

Raymond var med på VO samlingen til Archer Ekofisk 30 – 31 januar, på Tananger og vi er også invitert til neste samling. Dette setter vi stor pris på.

Den andre gledelige tingen, denne uken er at vi nå får nye kontrakter. Heimdal kontrakten, som skal bruke vårt nye modulrig system er i boks. Prosjektet har oppstart den 15. august, og har en varighet på ca.2,5 år. Dette inkluderer P&A på 12 brønner.

Kjell Ove Dalseide har dessverre (for oss) fått seg ny jobb og slutter i bedriften i dag. Det betyr at vi må velge ny sekretær på kommende årsmøte. Årsmøte blir på Clarion hotell, Stavanger og det er viktig at alle tillitsvalgte melder seg på. Dersom dere ikke har TV på skiftet, anbefaler vi at dere foretar et valg, snarest. Dersom den TV på skiftet ikke kan stille, er det viktig å sende en vara. Årsmøte blir 20 – 21.mars, mer info og påmelding finner vi via denne linken: http://www.safeiarcher.no/index.cfm?id=389736

SAFE skal ha tariffkonferanse den 5. mars og det er derfor viktig at dere gi oss på klubbkontoret gir oss tilbakemelding på hva dere ønsker at vi skal prioritere. Det er uten tvil mange uavklarte spørsmål rundt pensjon og disse har vi allerede satt på agendaen. Du kan sende dine meninger til safe@safeiarcher.no så skal vi ta de med oss videre.

Du kan også gi oss tilbakemeldinger på arbeidet vårt på denne e-post adressen. Hva gjør vi rett og hva mener du vi gjør feil?

På siste mnd. møte kom det frem at ikke alle hadde fått Archer bag, eller så bruker de bagger fra tidligere firma, «gamle» bagger med tidligere firmanavn.  Dersom du trenger ny bag, ta kontakt med din koordinator, så vil du få ny. SAFE i Archer er av den mening at vi skal reise med bagger med vårt nåværende firmanavn. Det er denne bedriften som betaler lønnen vår og da mener vi at det også er dette navnet som skal profileres. Du kan selvfølgelig ha dine meninger om dette og disse må du gjerne dele med oss, men dersom det er så enkelt som at du mangler bag, lar dette seg ordne.

SAFE i Archer har bestilt nye T-skjorter, men vi har fremdeles noen igjen av den «rød». Dette er i størrelsene XL,XXL,XXXL og vi sender ut til de som ber om det. Vi har også vinterbuffer, dersom dere trenger.Send oss en mail med Navn, adresse, størrelse og antall: safe@safeiarcher.no

Vi ønsker alle en fin helg i havet eller hjemme.

Hilsen Klubbkontoret
Reidar og Raymond.

Facebook
Twitter
Print
Email

Søk

FLERE NYHETER

Ukeinfo, uke 15

Årsmøtet SAFE i Archer: Vel gjennomført årsmøte. Årsmøtet ble gjennomført på Quality Hotel Gardermoen og …

Ukeinfo, uke 14

Årsmøtet SAFE i Archer: På tirsdag starter årsmøtet til SAFE i Archer. Første dagen vil …

Påskehilsen

Vi ønsker deg og dine en god påske! Nå er det endelig påskefri for mange, med …

Følg oss på Facebook

Følg oss

Tags