• Bruk av vervemidler

    Nyheter

    På landsmøtet i 2022 ble det vedtatt å bruke deler av overskuddet fra 2021 til å sette i gang en større vervekampanje.
    I denne sammenheng trenger vi alle deres innspill på hvordan vi kan gjøre dette.
    Veldig fint om alle som har noen gode ideer eller har andre i organisasjonen som har gode ideer sender det inn via forms linken under:
    https://forms.office.com/r/ky98GV7h0c
    Betraktelig enklest for meg om dere alle sender inn via linken så får jeg samlet forslag der 😊

    Det kan gå på forslag til hvordan en bør gjøre en slik kampanje, hva produkter en bør gå for osv.
    Dersom dere ikke kommer inn på skjema, send en e-post til archer@safe.no så skal vi få ført det inn.

    Med vennlig hilsen
    SAFE
    Forbundssekretær Organisasjon

    Raymond Hauge
    Raymond Hauge21. juni 2022